Secret Santa - Blogger Edition 2018

Hey there folks! Crăciun fericit tuturor!
Nu ne-am mai auzit de o grămadă de vreme și m-am gândit eu (sau de fapt, să fiu sinceră, cam așa a decis marele Univers) să-mi fac potențiala revenire cu articolul acesta minunat - hand crafted on Christmas Day!

De ce ”potențiala revenire”? Păi pentru că bac și anxietate și așa mai departe. Nu zic că n-o să mai scriu, dar nici c-o să-mi propun câte un articol pe săptămână sau cine știe ce chestie super solicitantă. O să mai fiu prezentă aici, dar nu atât de des.

Revenind, ca să închei anul pe o notă bună, Moș Crăciun mi-a făcut o surpriză și am fost cooptată de Oni de la Books vs Reality să iau parte la Bloggers' Secret Santa 2018, organizat de el și de Tigruț de la Pierduți în Literatură. Pe calea asta, vreau să le mulțumesc mult mult de tot că m-au băgat în seamă și pe mine și că s-au ocupat atât de bine de proiect. A fost o experiență minunată la care sper să mai iau parte și anul viitor. ^.^


Anul acesta, am fost Moș Crăciun pentru draga noastră organizatoare, o Alexandră, iar Moș Crăciunul meu, al unei Alexandre, a fost o altă Alexandră! Confusing much?! 

Ei, uite că Universul așa lucrează de obicei, astfel că am primit un cadou mai mult decât minunat de la mai mult decât minunata Twistinmysobriety. M-a surprins total și chiar a nimerit absolut fiecare bucățică din cadou.






Pe lângă dulciuri, care și-au făcut rapid loc în stomacul fratelui meu mai mic, am mai primit de la Alexandra semne de carte, dintre care unul e metalic și de care m-am îndrăgostit peste măsură (aka acel fluturaș superb), un carnețel micuț cu un frenchie super sassy (pe care îl voi prețui tot restul vieții because it is so very pretty!), un set de globulețe drăguțe, o felicitare cu un ren pe ea (îmi plac și renii și sunt super excited în legătură cu orice țipă Crăciun, excuse me). Și ca să fie treaba treabă, am primit nu o carte, ci trei. Trei. TREI. Like what even, I did not deserve such kindness. Am menționat în mesajul pentru Secret Santa-ul meu că citesc din toate genurile, așa că m-a binecuvântat cu un fantasy, un romance și-un thriller. May the Universe bless your soul!

Acum c-am terminat cu acest articol (dar nu și cu vibe-ul minunat pe care mi l-a lăsat acest cadou, el persistă), vreau să vă urez din nou un Crăciun fericit și un an nou plin de bucurii și realizări! Să vă mai așteptați să auziți de mine pe-aici, cât de curând. ^.^

Până atunci, aruncați un ochi și pe celelalte bloguri participante la Secret Santa 2018:

Comentarii

  1. Aww mi-ai facut seara mai frumoasa cu aceasta postare ^^ Ma bucur enorm ca te-am nimerit si ti-a placut atat de mult cadoul meu. Sarbatori fericite alaturi de cei dragi <3

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare