Readathon 7/7: TBR

Uite cum stă treaba, sunt cu 6 cărți în urmă la challenge-ul de pe Goodreads de anul acesta. Așa că m-am gândit... Hm... De ce să nu fac un readathon?!

Un readathon este, basically, un maraton de citit, iar readathon-ul 7/7 îți propune să citești 7 cărți în șapte zile. O carte pe zi, practic. 
E ușor? Nu prea pare.
Vreau să fac asta? Hell yeah!


photo source: weheartit.com
Inspirația i-o datorez lui Mary Books și canalului ei de booktube fantastic. Readathon-ul organizat de fete a avut loc... cred că la începutul lunii, dar eu nu aflasem de el pe atunci, așa că nu am putut participa. 
Așadar și în concluzie, o să fac propriul meu readathon. Dacă vreți să vă alăturați mie în această călătorie săptămâna viitoare, aș fi mai mult decât bucuroasă să văd ce ați vrea să citiți.
Nu o să pierd timpul să formulez niște cerințe. Tot ce vreau de la mine e să reușesc să citesc 7 cărți, așa că am ales cele mai scurte cărți din biblioteca mea și... Da, sper să pot să ajung la toate.

Prima carte pe care vreau să o menționez este un re-read, ceea ce înseamnă că am mai citit-o înainte, și anume Străinul misterios de Mark Twain. Am adorat-o când am citit-o prima oară acum ceva timp și vreau să experimentez lectura din nou.


Acum, în ordinea în care se află restul cărților în micul meu turnuleț de lângă pat, avem: 
  • Cadavrul din bibliotecă de Agatha Christie, carte pe care tot zic că o citesc de vreo trei ani încoace, încă de când o am în bibliotecă. Deși e puțiiin cam măricică (are 218 pagini cu scris mărunt, format A5), am zis că de ce nu?
  • Maestrul asasin de Shotaro Ikenami, o carte pe care mi-am luat-o într-o zi, pe nepusă masă, de la anticariat. În momentul în care scrie asasin cu majuscule, pot eu să nu cumpăr cartea oare?
  • Masca de fier de Alexandre Dumas, o carte pe care am primit-o la schimb și pe care voiam să o citesc încă de când am văzut unul dintre filme.
  • Romeo și Julieta de William Shakespeare, piesă de teatru pe care am citit-o de mult și absolut totul este în ceață acum. Dar am citit Hamlet anul trecut și vreau să mai experimentez cu operele lui Shakespeare.
  • Hero.com - În slujba binelui de Andy Briggs, o carte pentru copii pe care i-am făcut-o cadou fratelui meu, dar care, sinceră să fiu, mă atrage și pe mine.
  • Why I Am so Clever de Friedrich Nietzsche, un filozof pe care am vrut dintotdeauna să îl citesc, dar cu care nu am știut de unde să încep. Asta până când am văzut cărticica în ediția Little Black Classics de la Penguin la librărie și nu m-am putut abține să nu o cumpăr.

Boom! Ăstea sunt toate cărțile pe care am în plan să le citesc săptămâna viitoare. Ordinea va varia în funcție de ce mai fac în ziua respectivă, cel mai probabil, dar o să postez update-uri în fiecare zi pe pagina de Facebook a blogului, pe care o găsiți aici, și bineînțeles și pe Goodreads (profilul meu aici).
O să participați și voi în acest readathon cu mine? Sau participați în altul?
Spuneți-mi și mie ce mai citiți.

Până data viitoare, see ya guys!
                      xx

Comentarii

Postări populare