Halloween Book Tag

Bu-hu-hu și bine v-am găsit, dragilor! Activitatea mea a fost în mare parte egală cu zero în ultima vreme, dar știți cum sunt eu. Atunci când văd o oportunitate, sar pe ea. Fix așa am făcut și acum, colaborând cu alte câteva bloguri pentru a crea o leapșă de Halloween (pe care eu o scriu și postez pe ultima sută de metri tocmai pentru că sunt eu, dăh!). Enjoy!
Înainte de toate, vreau totuși să le mulțumesc bloggerilor colaboratori, atât cât și Ioanei Maxim de la Din dragoste pentru cărți. Au făcut cu toții o treabă extraordinară și sper să mai avem ocazia să lucrăm la inițiative de genul pe viitor. ^.^



1. Sculptat de dovleci: Ce carte ți-a dat un exemplu, te-a format ca persoană?

  Părerea mea este că fiecare carte pe care o citim ne formează în felul ei. Totuși, menționez că pentru mine cartea care m-a ”format ca persoană” este Castelul de sticlă de Jeannette Walls. Am citit-o acum mai bine de un an și ceva și încă a rămas cu mine. M-a învățat că, oricât de potrivnică ți-ar fi soarta, dacă vrei într-adevăr să atingi un scop și lupți pentru el vei reuși să o faci.

2. Citești o carte de groază cu o zi de Halloween care se repetă la nesfârșit, iar anul acesta afli că în ziua sărbătorii vei păți și tu la fel. Ce ai face? (Angels from books)

  Având în vedere că eu scriu acest tag tocmai acum și pot spune că n-am avut cea mai spectaculoasă zi din viața mea, m-aș da literalmente cu capul de toți pereții. Să nu vorbim despre asta, mulțumesc frumos.

3. Dacă ai putea fi un personaj dintr-o carte legată de Halloween, ai vrea să fii victima sau vânătorul? (The Symphony of Books)

  Băi, tehnic, o carte legată de Halloween ar putea fi și una cu tot felul de legende, caz în care mi s-ar părea super fain să fiu creaturile respective. Nu de alta, dar mă fascinează. Dacă nu, cu siguranță vânătorul. I am that Winchester kinda girl!

4. Este rândul tău să organizezi o petrecere de Halloween, iar pentru asta mai ai nevoie doar de un singur lucru: costumațiile. Vrei ca prietenii tăi să se bucure de petrecere, iar pentru asta ai nevoie de multă convingere. Ce carte de sezon ai folosi pentru petrecerea ta? Carte a căror personaje să poată fi interpretate de petrecăreți? Cum ai convinge prietenii să citească acea carte horror - știind că nu mulți apreciază genul acesta de romane? (Bookcaffe)

  Sincer, aș alege Carrie de Stephen King. Cu precădere datorită unei anumite scene (cea de la bal, pentru cunoscători). Mai mult decât atât, King este unul dintre autorii mei preferați și, cum eu și prietenii mei apropiați avem gusturi asemănătoare și de obicei ne bucurăm de recomandările pe care le facem unul altuia, nu mi-ar fi foarte greu să-i conving.

5. O legendă urbană care te sperie cel mai mult? (Far away from reality)

  Țin minte că acum vreo doi ani, înainte să intru la liceu, îmi petreceam nopțile citind tot felul de legende din astea ciudate. Totuși, îmi plăceau foarte mult și nu pot să zic că mă speriau cine știe ce. Din toate cele pe care le-am citit, legenda lui Slenderman m-a speriat într-adevăr, dar asta doar pentru că stau foarte, foarte aproape de o pădure. Da.

6. Ce creatură supranaturală ai vrea să fii dacă ai avea posibilitatea asta doar în noaptea de Halloween? (Reader in blue)

  Orice creatură. Cum am menționat și mai sus, mă fascinează genul ăsta de lucruri și nu prea pot alege un favorit. Sunt totuși extrem de curioasă cum e să fii un demon. Supernatural demon, if you know what I mean.

7. Dacă ai putea merge la colindat cu un autor, care ar fi acela? (Books&Me)

  STEPHEN. FREAKING. KING. Ar fi noaptea de Halloween perfectă.

8. Ce ecranizare a unei cărți horror ți-a plăcut mai mult decât cartea în sine? (Blog de idei)

  Nu am văzut ecranizarea (și vă rog să nu aruncați cu pietre, se va întâmpla curând), dar Exorcistul de William Peter Blatty m-a cam dezamăgit. Puțintel. Mai mult.

9. Ce carte ți-a făcut pielea de găină / te-a speriat foarte tare? (Captive in the world of books)

   Misery de Stephen King. Oh, are omul ăsta un dar de a te face să treci printr-un amalgam de sentimente. Go read it!

10. Pumpkin Spiced Latte: Care e băutura / snack-ul tău preferat în timp ce citești? 

  Cafea. Cafea, cafea, cafea. Trăiesc pe cafea. Doar sunt într-a unșpea, credeți că se poate altfel?!

Șiiii aici aveți și leapșa de Halloween, făcută în grabă pentru că nu voiam să pierd ocazia. Dacă vă plac articolele mele, mergeți și dați un like paginii de Facebook a blogului aici, ca să vedeți de câte ori postez. De asemenea, haideți să fim prieteni pe Goodreads aici. Și, mai nou, blogul are și pagină de Instagram (@hoatadecarti), pe care cred că începe să-mi placă să postez, așa că mergeți și aruncați un ochi și acolo. Ochi? Aruncat? V-ați prins? Nu? Ok.

Până data viitoare, v-am pupat! xx

Comentarii

Postări populare