wrap-up februarie 2018

Hello, it is me again! 
Așa cum am zis că o să fac, uitați aici și wrap-up-ul pe luna trecută!


⇐ wrap-up

Prima carte pe care am reușit să o termin, începută încă din ianuarie, a fost volumul II din Frații Karamazov a lui Dostoievski. Mi-a plăcut, i-am dat 4/5 steluțe și, cum am mai menționat, mi-a luat atât de mult s-o citesc strict din cauza școlii. Dacă vreți să aflați mai multe despre carte, i-am scris și o recenzie pe care o puteți găsi aici.



Următoarea a fost un ARC pe care l-am primit prin intermediul NetGalley, și anume Clara Voyant de Rachelle Delaney. O cărticică pentru copii despre cum te poți acomoda cu persoana ta și cu cei din jurul tău, mai precis cu mediul din care provii, și cum poți lucra cu asta ca să devii o persoană mai bună și să-i ajuți la rândul tău și pe ceilalți să fie mai buni. Încă un lucru pe care l-a pus în lumină destul de bine autoarea a fost acela de nu judeca înainte să cunoști, pentru că toată lumea are probleme personale de care cel mai probabil nu ești conștient. A avut de asemenea și un concept interesant, având la bază lucruri legate de zodiac, fapt care m-a intrigat în primă fază să apăs ”request book”, alături de copertă. I-am dat 3/5 steluțe și sper să se traducă și la noi, ca să fie mai ușor accesibilă, deși o recomand și în engleză, deoarece este scrisă destul de simpluț. O să se publice în data de 15 mai 2018.



A treia, și din păcate ultima carte pe care am reușit să o termin în februarie a fost Mare Tranquillitatis de Katja Millay. Una dintre cărțile mele all time favourites, am recitit-o după vreo cinci ani de când am pus prima oară mâna pe ea și, deși mi-a fost frică de faptul că nu îmi va plăcea atât de mult, tot am adorat-o, și de aceea va avea o recenzie curând pe blog. Normal, i-am dat 5/5 steluțe, dar i-aș fi dat și 100. ^.^


 ce citesc în prezent

  • Oase plângând de Nichita Stănescu
  • Your Creative Career de Anna Sabino
  • The Fix de Lisa Wells
  • Nașterea filosofiei în epoca tragediei grecești de Friedrich Nietzsche
  • Oracolul din Stambul de M.D. Lukas

 cărți la care renunț 

Am stat și m-am gândit și mi-am dat seama, într-un final, că nu merită să-mi pierd timpul cu niște cărți pe care pur și simplu nu le pot parcurge acum sau care nu-mi plac. Totuși, nu le voi da o steluță sau să le scriu vreun review prost, din moment ce nu le-am terminat, dar vor ajunge în raftul ”dnf„ (did not finish). 

Renunț la Your Creative Career, care este o carte bine scrisă și cu sfaturi foarte utile, doar că de când am citit primele câteva capitole nu am mai simțit nici un imbold să pun mâna pe ea. Probabil mă voi reîntoarce la ea cândva. O recomand, totuși, cel puțin ca încercare, ”antreprenorilor în devenire” sau celor care au nevoie de sfaturi despre cum să-și transforme pasiunea în afacere.




De asemenea, mai renunț și la The Fix de Lisa Wells, care s-ar vrea a fi o colecție de poeme despre o femeie care trece peste vechea ea și peste traumele care au marcat-o, din câte îmi aduc aminte. Oricum, am citit cam jumpătate din ea și dintr-un poem am înțeles maxim vreo două-trei versuri, restul simțeam că n-au nici o legătură cu tema whatsoever. Păcat, am avut așteptări destul de mari.


Șiiii cam asta a fost luna februarie pentru mine. Voi ce-ați mai citit? Care a fost cartea voastră favorită luna asta? Lăsați-mi titlurile în comentarii. 
Până la articolul următor, pe mine mă puteți găsi pe Goodreads aici, pagina de Facebook a blogului aici și pe contul de Instagram @hoatadecarti
    Kisses! xx

Comentarii

Postări populare