de citit - AprilAThon

AprilAThon-ul este un maraton de citit organizat de April, de la Aprilius Maximus pe Youtube , și care va avea loc de pe 2 până pe 8 aprilie. Fiind săptămâna de vacanță, m-am gândit să încerc să particip și eu, ca să fiu motivată să citesc cât mai mult posibil în timpul liber. Voi posta update-uri pe contul de Instagram al blogului, @hoatadecarti, așa că dacă sunteți interesați să-mi urmăriți progresul mergeți și dați follow. ^.^


Videoclipul cu anunțul lui April îl găsiți aici.

provocări:

  1. O carte pe care ai dobândit-o recent - de curând am fost la bibiotecă și mi-a sărit în ochi cartea Neînfricații - Evadări spectaculoase din lagărele japoneze de Mark Felton, așa că o voi folosi pentru această provocare
  2. O carte cu o copertă frumoasă 
  3. O carte pe care vrei s-o citești de mult timp - pentru 2 și 3 vreau să aleg aceeași carte. nu de alta, dar nu cred că am timp să citesc chiar atât de multe cărți cât mi-aș fi dorit, iar aceasta este Wild Nights, o colecție de poezii de la diferite poete. Pe Goodreads arată că am început-o deja, însă n-am făcut decât să o răsfoiesc puțin, din lipsă de timp.
  4. O carte care să aibă culoarea ta favorită pe copertă 
  5. O carte pe care o vezi peste tot sau care ți-a fost recomandată - și pentru 4 și 5 vreau să aleg aceeași carte, și anume Furia dimineții de Pierce Brown, al treilea volum al seriei Furia roșie. Am iubit primele două volume și le-am citit acompaniată de cel mai bun prieten al meu, la recomandarea lui. Plus, are negru pe copertă, culoarea mea favorită. :)) 
  6. O carte pe care abia aștepți să o citești - Digital Fortress de Dan Brown, pe care o am de ceva vreme în bibliotecă și tot încerc să pun mâna pe ea, deci cred c-ar fi și cazul.

Cam asta e lista mea de cărți, la care desigur că voi mai adăuga dacă-mi permite programul. Îmi propun să citesc tot ce-am listat aici și chiar abia aștept să înceapă readathon-ul. Voi aveți de gând să participați în vreun maraton în vacanța de primăvară?


Comentarii

Postări populare