Ce cărți am mai cumpărat

Hello, peeps! N-am mai scris de ceva vreme despre cărțile pe care le-am cumpărat, tocmai pentru faptul că nu mi-am luat foarte multe în același timp. Acum însă s-au strâns câteva despre care nu v-am vorbit mai deloc, așa că m-am decis să vin cu un articol de genul.




Am să-ncep, într-o oarecare ordine cronologică, cu cărțile pe care le-am achiziționat spre sfârșitul anului trecut și începutul anului prezent de la anticariatul meu favorit din Pitești (care, cred, este și singurul și care se găsește în gangul de la Casa Cărții, dacă sunteți interesați să treceți pe acolo).
În perioada Crăciunului, mi-am făcut un cadou cu Conjurația imbecililor de John Kennedy Toole și Demonii de F.M. Dostoievski. Despre prima nu știam nimic, dar am văzut pe copertă „premiul Pulitzer” iar apoi, în partea din spate, am citit „o uriașă reprezentare comico-satirico-tragică a vieții în New Orleans” și n-am putut să nu o iau. Cât despre a doua, e Dostoievski, pe care îl ador și ale cărui cărți vreau să le colecționez. Plus că era pentru un preț foarte mic, în stare bună, și în ediția drăguță de buzunar de la Polirom Top10+. 
Tot atunci, am luat pentru tatăl meu Simfonia itinerantă de Emily St. John Mandel, cunoscută în străinătate sub numele de Station Eleven. Ce-i drept, m-a atras și pe mine conceptul, iar de când am auzit-o pe draga de la @venusevenings pe bookstagram vorbind extraordinar de frumos despre ea m-am gândit că sigur e și pentru mine și că o s-o citesc cât mai curând.

De la același anticariat, însă ceva mai târziu, prin primăvară, am luat cartea AC/DC: Totul despre cea mai mare trupă de rock din lume de Murray Engleheart și Arnaud Durieux. Cred că face parte din colecția Maximum Rock sau ceva de genul, nu-mi dau foarte bine seama, dar da, sunt o foarte mare fană a trupei și când am văzut-o pe raft pur și simplu n-am putut s-o las acolo!

Părăsind anticariatul, mergem acum pe tărâmurile târgului de carte în engleză care se ține în fostul meu liceu cam o dată pe an (și sunt destul de sigură că și în alte licee din țară). V-am mai arătat cărți luate de acolo de-a lungul timpului, pe anul ăsta (și ultimul) am doar una: Hard Times de Charles Dickens, în ediția drăguță de la Signet Classics. Atestatul meu la engleză a fost o paralelă între Charles Dickens și Liviu Rebreanu, motiv pentru care m-am decis să-l și citesc pe Dickens cu operele lui mai puțin cunoscute. Nu s-a întâmplat încă, dar în viitor... :))

O altă carte pe care am luat-o tot în primăvară, din librărie, la preț întreg, este Femei care aleargă cu lupii de Dr. Clarissa Pinkola Estes. Menționez „preț întreg” ca să pot spune apoi că nu regret deloc achiziția. Deși n-am terminat cartea, o ador din tot sufletul și am în plan s-o cumpăr și s-o fac cadou fiecărei femei la care țin și câtorva dintre bărbați. Când o voi termina, va apărea pe blog o recenzie, abia aștept.

Două cărți de care nu știu dac-am scris pe blog, dar de care mi-am adus acum aminte, pentru că se leagă de una ce am luat-o mai târziu, sunt Freud on the Couch de Beverley Clack și Reaching Down the Rabbit Hole de Allan Ropper și B.D. Burrell. Prima este o introducere în opera și viața lui Freud, psihanalist ale cărui lucrări vreau să le studiez mai în detaliu, iar a doua este o carte despre creierul și mintea umană scrisă de un neurolog faimos. Ce pot spune, coperta celei de-a doua m-a atras mai mult, însă și subiectul este pe măsură. Ambele sunt cumpărate din Antic ExLibris.

Două dintre cele mai recent cumpărate cărți vin de pe elefant.ro și sunt Pe culmile disperării de Emil Cioran și Psihologia colectivă și analiza eului de Sigmund Freud. V-am zis eu că se leagă ceva? Pe Cioran voiam să-l citesc de multă vreme, iar când am prins volumul la reducere și mai apoi, după ce l-am adăugat în coș, mi-a apărut la sugestii cartea lui Freud, tot la reducere, I went for it.

Ultima, dar nu cea din urmă, o ofertă de care cred că încă vă puteți bucura și voi, este trilogia Stăpânul Inelelor și cartea Silmarillion de J.R.R. Tolkien într-un set de doar 20 de lei! Eu am luat-o de la un chioșc de ziare oarecare, am înțeles că oferta ar fi valabilă și-n Inmedio. Dacă sunteți interesați, eu zic să mergeți să verificați. Vreau totuși să vă atenționez că scrisul este destul de micuț în ele, așa că dacă asta vă deranjează poate n-ați vrea să dați niște bani degeaba. Eu am crezut că merită investiția, așa că here I am!

Cam asta am achiziționat eu în ultima vreme. 
De asemenea, că tot veni vorba de reduceri, cei de la Elefant au WOW Sale până mâine, 20 august, la ora 6:00, campanie la care primiți 40 de lei extra reducere la comenzi de peste 199 de lei - intrați aici să vedeți reducerile.
Voi ce v-ați mai cumpărat? Ați prins reducerea cu Stăpânul Inelelor? Dacă nu încă, aveți de gând să profitați de ea?

Răspundeți-mi la întrebări fie aici, în comentarii, fie într-un mesaj pe GoodreadsFacebook sau Instagram.
Let's discuss books!

Comentarii

Postări populare