Ce se întâmplă?!

   Okay, simt că am făcut mai multe postări de genul ăsta într-un an și ceva decât orice alt blogger existent. Dar meh, ce pot să fac? Sunt o persoană extrem de schimbătoare, cum probabil ați realizat, așa că niciodată nu știu la ce să mă aștept de la mine însămi.


   Deci, bam! Altă schimbare. De data asta nu de nume neapărat, ci de platformă. 
   Cum așa? Pur și simplu.
   De ce? Pentru că pot.
   Pentru cât timp? Nedeterminat.
   Lăsând gluma la o parte, toată faza asta cu Blogger sau Blogspot mi s-a părut întotdeauna extrem de complicată. Tocmai de-aia am ales să folosesc Wordpress, după câteva zeci de încercări eșuate pe platforma asta. Acum însă, obișnuită fiind cât de cât cu Wordpress-ul, am realizat că Blogspot oferă mult mai multă... libertate, ca să zic așa.
   Nu, postarea asta nu are de gând să fie o comparație între cele două sau ceva de genul. Nu sunt eu marele expert care să vină și să vă spună vouă ”Platforma asta nu e bună, folosiți-o pe cealaltă, garantez pentru ea” etc., etc. 
   Postarea asta are ca scop ”marcarea” întoarcerii mele, atât cât și a unui început nou. 
  A folosi Blogspot este pentru mine o provocare, având în vedere câte bătăi de cap mi-a oferit chestiuța asta în trecut. Știu că poate tot ce spun sună extrem de stupid, dar asta e. Vreau să învăț să folosesc platforma. Mda, cam asta e tot.
   Cât despre întoarcere în sine... Sincer, chiar mi-a fost dor să scriu. Orice.
   Poate că nu sunt chiar cea mai bună la asta, dar mie îmi place. Și am realizat asta într-un moment-cheie, când chiar voiam să mă las. Mă gândeam ”Cui naiba îi pasă de părerile mele?” și ”Oare chiar ia cineva în seamă recomandările pe care le fac?”, iar apoi mi-am dat seama că, hei, până la urmă poate chiar sunt băgată în seamă. Chiar dacă un singur om citește o carte, vede un film, încearcă ceva nou pentru că l-a văzut la mine pe blog, eu sunt mulțumită. Pentru că scopul nu ar trebui să fie a atrage cât mai mulți urmăritori neapărat, ci a răspândi cât mai multă cultură, a împărți câte puțin din sufletul, din pasiunile tale cu cineva.
   Deci, concluzionez că m-am întors. Sunt aici, din nou, cu skill-urile mele tehnice de nivel extrem de scăzut, pe care însă sper să le dezvolt ușor-ușor. Am de gând să scriu în continuare, fie că mă citește cineva sau nu, și poate chiar să ajung undeva cu blogul, cine știe?
   Cât despre temele pe care le voi aborda, nu va fi vorba doar despre cărți. Simt totuși că m-am atașat destul de mult de numele ăsta și sper (Doamne, sper!) să nu mă mai apuce iar vreo criză de personalitate și să-l schimb (din nou, chiar sper, pentru că așa am dat-o în bară cu pagina de Facebook, cu prea multe schimbări).

   See you soon, guys!
              xx

Comentarii

Postări populare