Readathon 7/7: Wrap Up

Okay, sunt conștientă că nu am făcut cum am zis. Nu am postat update-uri în fiecare zi, ba chiar am uitat să marchez cărțile ca și citite pe Goodreads. Mai mult decât atât, am întârziat și cu acest wrap up destul de mult, așa că... 
Să nu ne mai lungim, iată experiența mea cu primul readathon!
Source: weheartit.com/okeeeeyhey

Fiind primul meu readathon, sunt destul de mulțumită de cât de mult am reușit să citesc. Mai mult decât atât, ultima săptămână și jumătate din viața mea nu a fost chiar cea mai bună. Cu toate astea, pot spune că stau chiar bine cu numărul de cărți.

Încă sunt cu trei cărți în urmă la challenge-ul de anul ăsta (apropo, hai să fim prieteni, profilul meu aici), așa că presupun că va trebui să scad numărul la cel puțin 45, dar vom vedea.

Din TBR-ul pe care mi l-am făcut pentru readathon și pe care îl găsiți aici am reușit să citesc cinci cărți. În primele patru zile, am citit o carte pe zi, însă cartea din a cincea zi, deși foarte scurtă, a trebuit să o termin în ziua a șasea. După care am încercat să încep una din cele două cărți rămase, dar nu mă simțeam super bine. Asta s-a întâmplat sâmbătă, iar duminică toată ziua am fost plecată, așa că... Da, nu am citit cine știe ce pe timpul weekend-ului.

Ziua 1: Am început maratonul cu Străinul misterios de Mark Twain, o carte pe care am ales să o recitesc. Când am citit-o prima oară eram în clasa a șaptea. Țin minte că mi-a plăcut, dar nu am înțeles-o destul de bine. Acum însă am reușit să mă prind de mult mai multe aspecte discutate. (5 din 5 steluțe) - 103 pagini

Ziua 2: Am continuat citind Cadavrul din bibliotecă de Agatha Christie, o carte pe care o aveam pe listă de cel puțin doi ani. De menționat? Mi-a plăcut, ca de obicei. Pur și simplu ador romanele polițiste. (4 din 5 steluțe) - 218 pagini

Ziua 3: Why I Am so Clever de Friedrich Nietzsche. Fiind din colecția Little Black Classics de la Penguin și având undeva la... 50 de pagini, m-am gândit că ar fi numai bună pentru o zi în care am multe altele de făcut. Prin urmare, o carte pe care să o citești super repede. Nu. Nu. Nu. Nu faceți greșeala să citiți filozofie rapid. 
Oricum, mi-a plăcut foarte mult, cu toate că sunt sigură că nu am înțeles-o în întregime. Tocmai de aceea nici nu i-am dat un rating, dar cred că ar fi undeva la 5 steluțe totuși. - 51 pagini

Ziua 4: Maestrul Asasin: Crimele din orașul Shogunului de Shotaro Ikenami. M-a atras la început, dar în final nu mi s-a părut cine știe ce. Acțiunea mi s-a părut foarte grăbită și... Nu, nu mi-a plăcut. Am văzut că e prima carte dintr-o serie. Pe care nu, nu o voi continua. (2 din 5 steluțe) - 173 pagini

Ziua 5/6: Masca de fier de Alexandre Dumas, o ediție prescurtată a romanului. Nu este cea pe care am marcat-o pe Goodreads, dar se apropie oricum ca și număr de pagini. A mea este mai veche. Oricum, o... continuare a seriei Cei trei muschetari. Am vrut să o citesc neapărat pentru că țin minte că am văzut unul dintre filmele făcute după ea în gimnaziu și mi-a plăcut foarte mult. Nici cartea nu a fost o dezamăgire și cel mai probabil cândva voi ajunge și la varianta originală. (4 din 5 steluțe) - 156 pagini

În total, am citit 701 pagini. Nimic special, știu că mulți citesc mai mult de atât, dar eu sunt mulțumită cu acest număr. ^.^

Voi ați participat vreodată în vreun maraton de genul acesta? Dacă da, cum v-ați descurcat? Ați vrea să participați? Lăsați-mi răspunsurile voastre în comentarii, sunt chiar curioasă să le aflu.

Până la articolul viitor, mă mai găsiți pe pagina de Facebook a blogului (aici), unde distribui chestii faine (zic eu) și uneori mai pun și poze, so go give it a like to stay up to date!
See ya guys!
         xx

Comentarii

Postări populare