Top 5 bloguri de carte pe care le urmăresc

Okay, trebuie să recunosc că nu sunt tocmai persoana care să stea să citească fiecare articol care-i apare în news feed. Cu toate astea, sunt câteva bloguri / site-uri ale căror postări mă intrigă. Mi se par extrem de bine scrise, chiar inspiraționale, așa că le citesc pe toate. Sau mă rog, o mare parte din ele. Așa că m-am decis, de ce nu, să scriu un fel de articol în semn de apreciere pentru cei pe care eu îi urmăresc. Iată 5 din blogurile mele favorite!

photo source: weheartit.com/Yanysa

(Disclaimer: 1. nu sunt toate, dar voi mai face articole de genul ăsta, dacă vi se par interesante, în special pentru că îmi place să promovez activitățile culturale, chiar dacă nu am eu cine știe ce audiență; 2. ordinea este aleatorie)





Okay, poate că am zis că nu sunt în nici o ordine, dar dacă ar trebui să aleg un singur favorit din toate, acesta ar fi cu siguranță blogul Cristinei. Recenzii scurte și la obiect, scrise pe gustul meu și însoțite de fotografii foarte faine. Ca să nu mai zic că majoritatea cărților pe care le-a citit ea mă atrag în mod deosebit. Ce să mai, pur și simplu îmi place esteticul fetei ăsteia, agh, I just love her! ♡




De aici, în special postările Ancăi Zaharia. Din nou, însoțite de poze foarte faine și scrise foarte captivant, în așa fel încât să te convingă că vrei să citești o carte despre care nici măcar nu auziseși înainte.


Mi se pare că rezonez cu oamenii aceștia, cu felul în care ei discută ceea ce au de discutat. Pur și simplu sunt pe placul meu. În special articolele lui Dragoș Filioreanu. De ce? Pentru că de la el am aflat de În morții mă-tii, carte scrisă de un Cristian și care mi-a atras atenția în mod deosebit, nemaivăzând-o în altă parte înainte. Nu, nu am apucat încă să o citesc, dar da, o voi face. În orice caz, aveți recenzia lui Dragoș aici în cazul în care vă interesează.


Dumitrița a fost una din primele persoane care s-a abonat la blogul meu, atunci când era pe Wordpress și când am schimbat 1001 de nume. Așa că chiar dacă nu pot să zic că am vorbit cu ea, simt oarecum că avem o legătură. Nu numai prin asta, dar și prin gusturile de lectură asemănătoare și prin faptul că-mi place cum scrie. Și da, aș vrea să vorbesc cu ea, să deschid o conversație. Nu e că n-aș vrea. Poate o s-o fac. I am totally un-good at making friends, oops!


Am mai menționat într-un tag acest blog, atât cât și pe cel al Dumitriței, dar, din nou, Three Raven Feathers este un blog cu ale cărui articole sunt la zi, așa că... De ce nu? Recenzii scrise simplu, dar totuși frumos, păreri sincere expuse atractiv. Mai mult, modul în care au ales să-și structureze blogul, ca să spun așa (toată faza cu cuibul și diferite tipuri de păsări? v-ați prins? nu sunt bună la explicat chestii) mi s-a părut pur și simplu genial!



Okay, guys, cam asta a fost și cu articolul acesta. Vor mai veni și altele de acest tip în viitorul apropiat. Următorul pe care o să-l fac cred că va fi legat de booktube (comunitatea Youtube a bibliofililor, just in case you did not know what it was), deci da.
Voi ce bloguri urmăriți? Aveți propriul blog pe care vă așterneți gândurile, de la cărți la orice altceva? Dacă da, lăsați-mi un link în comentarii, niciodată nu strică ceva recomandări. ^.^

Aveți aici pagina de facebook a blogului. Dacă vă place ce postez, dați un like acolo. Asta și ca să fiți pe fază când voi posta noul concurs. De asemenea, add me on Goodreads here, chiar sunt curioasă să văd și eu ce mai citește lumea. Haideeeți, vreau să vă stalk-uiesc!

Până la următorul articol, see ya guys!
                           xx



Comentarii

  1. Am citit acum cateva zile articolul, iar azi am dat din nou peste el. Iti sunt sincer recunoascatore și ma bucur foarte mult că mă urmărești! Uneori mai am si momente in care am impresia ca nimeni nu ma mai citeste sau ca sunt un blog de cărți ca oricare altul, pierdut printre altele la început de drum. Dar articolul tau mi-a înseninat nu doar ziua de azi, dar și altele :D Îți mulțumesc încă o dată pentru ca m-ai inclus în acest top!
    Cu drag,
    Dumitrița
    (World Of Books Web)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Vai, dar nu trebuie sa-mi multumesti. Nu cred ca ti-am facut cine stie ce reclama, avand in vedere ca eu scriu mai mult pentru mine pe aici. Daca nu mi-ar fi placut blogul, nu l-as fi urmarit, asa ca multumeste-ti tie & keep the work going! <3

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare