Coffee Book Tag

    Hei dragilor! După cum probabil știți, n-am reușit să termin nici măcar o carte de curând (thank you school), așa că m-am gândit să fac o leapșă. Și cum nu trece o zi din viața mea fără cafea, am zis să fac the coffee book tag.


    Nu știu dacă a mai tradus cineva întrebările. Eu am găsit tag-ul pe canalul de youtube al lui Allison, The Hardback Hoarder, pe care vi-l las aici. Let us begin!


    Cafea neagră: o serie de cărți care e mai greu de început/pătruns, dar care are fani înfocați.
Hmm... Aș putea menționa seria Urzeala Tronurilor, așa cum o face toată lumea, dar dacă e să vorbesc din proprie experiență, trebuie să spun că seria Percy Jackson se potrivește perfect. Am citit Hoțul fulgerului acum vreun an, să zic așa, și de atunci n-am mai pus mâna pe nici o altă carte din serie. Nu e vorba că nu mi-a plăcut, e doar... Nu știu, mi se pare că nu e tocmai pe gustul meu. 

Peppermint mocha: o carte care este extrem de populară în timpul iernii sau a oricărui sezon festiv.
Clar Fulgi de iubire de John Green, Maureen Johnson și Lauren Myracle sau Dragostea mea mi-a dăruit, colecție de short stories coordonată de Stephanie Perkins. Dacă ne gândim totuși la vară, putem menționa cealaltă colecție coordonată de Stephanie, Zile & nopți de vară, apărută la Epica în traducerea Irinei Stoica de la Irina Citește.
Trebuie să menționez că n-am citit nici măcar una din aceste cărți. *laughs shamefully* O carte pe care am citit-o și are legătură cu sezonul de iarnă, dar pe care nu o prea văd pe nicăieri, este Crăciunozaurul de Tom Fletcher. Apărută la Editura Art, o carte pentru copii care tratează însă probleme destul de serioase. Oh, și ilustrațiile sunt extraordinare. Acum vreau și eu un crăciunozaur...

Ciocolată caldă: care e cartea ta pentru copii favorită?
Nu citesc foarte multe cărți pentru copii... Așa că va trebui să merg cu seria Oksa Pollock de Anne Plichota și Cendrine Wolf, deși e considerată middle grade. Un fantasy cu o fetiță vrăjitoare, prima carte de 400 și ceva de pagini pe care am citit-o în câteva ore fiind parte din această serie.

Shot dublu de espresso: o carte care te-a ținut în suspans de la început și până la final.
Furia roșie de Pierce Brown. Dacă îmi citiți blogul de ceva vreme sau mă urmăriți pe instagram, știți cât de excited am fost în legătură cu cărțile din seria asta. Primele două au ocupat ambele locul I în al meu top cărți pe 2017 (pe care îl puteți găsi aici), iar pe a treia aștept să o citesc cât mai rapid. Îmi tot bat cel mai bun prieten la cap să o termine mai repede ca să o pot citi și eu. Move faster, will you?

Starbucks: o carte pe care o vezi peste tot.
Se pun cărțile Cassandrei Clare? Pentru că dacă da, sunt peste tot. Întotdeauna.

Cafeneaua hipster: promovează o carte de un autor publicat pe cont propriu.
Deși n-am mai apucat să cumpăr un exemplar în format fizic, țin minte că Andreea Cătălina publicase într-un timp chiar două din cărțile ei. Avea și un blog super fain pe care adoram să-l citesc. Anyway, încă mai scrie pe Wattpad, și scrie extraordinar. Abia aștept să mai posteze câte un capitol. O găsiți la @Rhalirien.

Oops! din greșeală am luat cafea decofeinizată: o carte de la care te așteptai la mai mult.
My time has finally come to get this off my chest! Portretul lui Dorian Gray. Okay, da, e un clasic. Da, multora le-a plăcut. Puteți să aruncați în mine cu roșii, cu pietre, de preferat cu animale de pluș. Mie mi s-a părut... mediocră. Nu știu, țin minte că am văzut filmul înainte și cred că mi-a ridicat așteptările. Poate dacă nu l-aș fi văzut m-aș fi bucurat mai mult de carte. Eh, it is what it is.

Amestecul perfect: o carte/serie care a fost în același timp amară și dulce, dar în final satisfăcătoare.
Hmm... Aici chiar n-am idee ce aș putea să pun. Cred că ar merge Pădurea spânzuraților de Liviu Rebreanu. Nu neapărat acțiunea sau cartea în sine, cât percepția mea asupra ei se potrivește oarecum cu întrebarea. Oricum, cred că merită încercată.

    Buuun, aceasta a fost și leapșa mea. Nu prea știu pe cine să nominalizez și cine a făcut-o sau nu, dar vreau neapărat să citesc răspunsurile Alexandrei (@alexandraondrea pe instagram, my bby; nimic personal, dar ar trebui să mergeți să vedeți ce poze faine are, you will not regret!). În schimb, oricine dorește să facă leapșa e mai mult decât binevenit. Lăsați link-ul de la leapșa voastră în comentarii, sunt curioasă să vă citesc răspunsurile! ^.^

    Până la următorul meu articol, mă puteți găsi pe Goodreads aici, unde postez mai des. Blogul are și o pagină de Instagram, go take a look @hoatadecarti. De asemenea, dacă vă place blog-ul, nu uitați să dați un like și paginii de Facebook aici.

xx

Comentarii

Postări populare