Rezoluții pentru 2018

Hello, hello, hello!

După cum am mai menționat, uite că aveți aici și articolul cu ”to do” pentru noul an. Cu toate că nu prea e de interes, am ținut să-l scriu așa, ca să am ceva fizic care să mă sâcâie oarecum să fac ce mi-am propus. Let us get to the point!


  • vreau să mă țin de blog - gen, da, pe bune acum. N-o să stau să-mi fac vreun post schedule, să postez o dată pe săptămână cel puțin sau chestii de genul ăsta, pentru că nu ține, cel puțin cu mine. Vreau doar să scriu atunci când simt nevoia și nu să las notițele să se piardă în agendă fără să le folosesc la ceva.
  • vreau să creez mai mult - în principal, scris. Poezie și proză, tot ce-mi trece prin cap. Poate și alte forme de creație. Momentan mai fac sketch-uri din când în când. Am și un fel de workshop în cap, dar nu știu unde sau dacă o să pot să-l pun în practică. Rămâne de văzut.
  • vreau să învăț să cânt la chitară - asta se cam auto-explică. Am reparat de curând chitara mamei, care stătea degeaba într-un colț, și vreau să văd ce pot să fac cu ea, singură, într-un an de zile.
  • vreau să cunosc oameni noi - să ies, să fac voluntariat, să mă implic mai mult. În principal, pentru că în ultima parte a lui 2017 am făcut asta și mi-a plăcut la nebunie, deci aș vrea să continui.
  • vreau să pun deciziile mele pe primul loc - ceva ce cred că mulți au nevoia să învețe să facă, inclusiv eu. Anul trecut, ideile altora despre cum ar trebui să arate viața mea mi-au dat peste cap propria viziune. Am ajuns într-un punct în care eram atât de confuză că nici măcar nu mai vedeam un viitor, sub orice formă ar fi fost el, și nu vreau ca asta să se mai repete.
  • vreau să lucrez mai mult la mine - pe orice plan posibil. Fie skill-uri pe care vreau să le dezvolt, fie că vreau să fac mai mult sport, să încep să învăț pentru bac și admitere și toate cele.
Buuun, acum că v-am bătut la cap cu niște lucruri care probabil nu prea vă interesau, hai să vedem și câteva cărți / câțiva autori de citit în 2018.

Dostoievski ar fi fost primul autor de pus pe lista de ”to-read” de anul ăsta, dacă n-aș fi început deja. Totuși, mi-am făcut intrarea în 2018 citind volumul întâi din Frații Karamazov și trebuie să spun că pur și simplu iubesc cartea. De multe ori, mă forțez s-o las din mână pentru că mai am și alte lucruri de făcut. Așa că una din rezoluțiile mele reading-wise este nu să-l citesc pe Dostoievski, dar să citesc mai multe de la el.

O carte pe care o am clar în minte este Ferma animalelor de George Orwell. Am citit anul trecut 1984 și, deși nu m-a impresionat foarte mult, vreau să dau o șansă și celeilalte cărți a lui care mi-a fost recomandată de zeci de ori.

Alte cărți care mi-au fost recomandate și la care vreau neapărat să ajung anul ăsta sunt Anna Karenina de Lev Tolstoi, Copila de zăpadă de Eowyn Ivey, Portocala mecanică de Anthony Burgess și Kafka pe mal de Haruki Murakami. Ar trebui să mai adaug aici Crimă și pedeapsă, pentru că și aceasta mi-a fost recomandată de foarte multe persoane, dar nu sunt sigură dacă voi ajunge la ea anul acesta. În plus, și de la Murakami vreau să citesc mai multe, dar nu o să stau să le înșir pe toate aici.

Trecând peste recomandări, vreau să mai încerc cărți de-ale Norei Iuga, deși nu m-am decis încă pe ceva anume. Am în plan și să citesc Eliade, în principal Maitreyi (shame on me că n-am citit-o până acum). De asemenea, mai multă poezie e binevenită. Mai vreau să citesc ne-a-pă-rat Rockstar de Cristina Nemerovschi.

Șiiii cam asta am eu în plan pentru anul care vine sau, mai bine spus, care deja a început. Voi ce cărți simțiți că trebuie neapărat să citiți în 2018? Lăsați-mi câteva titluri în comentarii, sunt chiar curioasă să aflu.
Kisses!

Comentarii

Postări populare