7 Deadly Sins Book Tag

    Hello, dragilor!
   După cum probabil știți, planurile mele în legătură cu articolul săptămânii erau cu totul altele. Totuși, din moment ce toată ziua am avut chestii de făcut (aka învățat, învățat și iar învățat) și cei de la Goodreads au niște... probleme cu site-ul, am zis să fac un tag rapid și ușor. 
    The Seven Deadly Sins,”cele șapte păcate capitale”, este un tag pe care l-am găsit pe canalul lui Ali de la The Hardback Hoarder, ființă pe care o urmăresc cu interes și a cărei personalitate o ador pur și simplu; videoclipul ei îl puteți vedea aici.

    1. Avariție - care este cea mai ieftină carte pe care o deții?
    Hmm, presupunând că cele primite cadou nu se pun, cea mai ieftină carte pe care o dețineam, dar de curând am făcut-o cadou a fost Conexiuni rock de Daniela Caraman-Fotea, pe care am luat-o din anticariat și pe care am dat 3 lei.

2. Mânie - ce autor iubești și urăști în același timp (love-hate relationship)?
Măi, sincer am tot stat să mă gândesc și... nu prea știu. N-am citit mai multe cărți ale aceluiași autor care să mă aducă în starea asta. Totuși, pot să-l menționez pe Marin Preda, ale cărui citate din cărți, în special din Viața ca o pradă, mi s-au părut super drăguțe. Totuși, când am încercat de vreo două ori să citesc cartea de la cap la coadă am urât fiecare secundă din ea.

3. Îmbuibare - ce carte ai devorat de mai multe ori fără vreo rușine?
Singura carte pe care am recitit-o vreodată, în afară de Why I am so Clever a lui Nietzsche, este Mare Tranquillitatis de Katja Millay. Și o voi mai reciti de câte ori am chef fără să mă simt rușinată sau ceva. I just love it so much!!!!

4. Lene - ce carte ai neglijat și nu ai citit-o pentru că ești leneș(ă)?
Uhm, n-am început seria Harry Potter, deși am adorat filmele în copilărie. Cred că se pune.

5. Mândrie - despre ce carte vorbești tot timpul ca să pari un ”cititor intelectual”?
Deși nu vorbesc despre cărți doar ca să ”par un cititor intelectual”, pentru că mi se pare puțin cam stupid, cred că orice am citit și intră sub categoria ”filozofie” se pune. Sau cărțile clasice. Aceste genuri de cărți tind de obicei să derive în conversații mai intelectuale decât, să zicem, un romance contemporan.

6. Dorință - ce caracteristică ți se pare cea mai atrăgătoare la personajele masculine/feminine?
Nu știu dacă pot să pun punctul pe o caracteristică fixă, dar îmi plac personajele masculine cu ochi albaștri și cărora nu le e frică să simtă și să vorbească despre ceea ce simt (damn it, masculii din viața reală când vor face asta?!), iar personajele feminine puternice, care urcă pe scara socială pe propria răspundere, să zic așa, sunt favoritele mele.

7. Invidie - ce cărți ți-ar plăcea cel mai mult să primești cadou?
Dacă e s-o luăm așa, vă las aici link-ul de la raftul meu ”to-read” de pe Goodreads (sau vi l-aș fi lăsat dacă n-ar fi avut zero cărți din cele... vreo 500 câte avea înainte, ha, ha, ha). Oricum, recent am pus ochii pe ”Viața mea și psihanaliza” de Sigmund Freud mulțumită Cristinei Boncea, deci cred că se pune.

    Okay deci ăsta a fost și tag-ul. Pasez provocarea mai departe Dumitriței de la World of Books Web, Cristinei de la cristinaboncea.com și Irinei de la Irina Citește. În schimb, oricine mai vrea să-l facă este liber și chiar vă rog să lăsați un link cu articolul în comentarii, sunt curioasă să vă citesc răspunsurile. ^.^
    Până săptămâna viitoare, pe mine mă puteți găsi pe Goodreads aici, pagina de Facebook a blogului aici și pe contul de Instagram @hoatadecarti
    Kisses! xx

Comentarii

Postări populare