Ce seriale urmăresc în prezent?

     Hei, dragilor! 
    După cum probabil știți, în ultima vreme am reușit cumva să acumulez câteva seriale la activ, unele mai interesante și mai... ciudate decât altele, așa că mă gândeam să fac o mică listuță, poate vă inspir și pe voi.


  • Supernatural
    Pentru oricine întreabă, da, sunt mândră să recunosc că acest serial este una din cele mai mari obsesii ale mele. L-am început încă de prin 2014, deși primul episod îl văzusem cu ai mei în 2012, și abia anul ăsta am ajuns cu el la zi. De ce? Din simplul motiv că nu voiam să se termine. Știu, amuzant, nu? Este destul de lung, aflându-se în cursul celui de-al treisprezecelea sezon, și urmărește povestea a doi frați, Sam și Dean Winchester, vânători nu tocmai obișnuiți. Dar cred că mulți dintre voi știți deja despre ce e vorba, din moment ce e peste tot pe internet. Vă zic 100% că merită să-i dați o șansă!


  • American Horror Story
    Încă un serial foarte popular pe internet, îl urmăresc încă de la început și ador diversitatea sezoanelor. E ceva pentru fiecare în AHS (bineînțeles, dacă vă împăcați cu partea de horror). Sezoanele pot fi urmărite în orice ordine, din moment ce în ansamblu nu au legătură unele cu altele. 


  • Mr. Robot
    Trebuie să menționez că acesta nu este chiar pentru oricine, cel puțin asta este părerea mea. Nu neapărat că e greu de înțeles, doar că am întâlnit foarte multe persoane cărora nu le prea păsa de acțiunea serialului și care prin urmare n-au putut să îl urmărească în adevăratul sens al cuvântului. Oricum, mie mi se pare super captivant, plin de twists & turns, și chiar aștept cu nerăbdare următorul sezon.



  • Jeff & Some Aliens
    Vi s-a întâmplat vreodată ca, stând seara la televizor, să butonați plictisiți telecomanda și să vă opriți random pe Comedy Central? Pentru că dacă da, o să vă spun că acesta este un serial marca CC, deci știți la ce să vă așteptați de la el. Mie... nu mi se pare mare chestie. Ba chiar de multe ori e atât de prostesc încât nici să râd nu pot. Dar episoadele sunt scurtuțe și-mi place să mai vizionez câte unul din când în când (WARNING: are destule scene grafice de sex șiiii de asemenea multe replici ofensatoare).


  • Black Mirror
    Un serial marca Netflix (cărora trebuie să le dăm credite, pentru că au producții extraordinare în 99% din cazuri) despre cum ne-ar afecta pe noi tehnologia. Trebuie să spun că nu sunt la zi cu el (de-aia l-am și menționat, deși sezonul următor nu are confirmare) și totuși deja vreau să mă mut pe o insulă fără tehnologie și să trăiesc acolo în liniște și pace. De-aia nici nu am reușit să văd toate episoadele, they give me the chills but they are so so good!!!!!



  • Jessica Jones
    Dap, ăsta este serialul pentru care am vrut de fapt să scriu acest articol. Dacă mai țineți minte voi, cei care mă urmăreați pe blogul vechi de pe wordpress, îi făcusem o recenzie spunând că este unul dintre cele mai bine realizate seriale pe care l-am văzut, unul dintre preferatele mele, și că îmi pare într-adevăr rău că nu mai există un următor sezon. Ei, iată că zeii Netflix mi-au auzit rugăciunile și primim sezonul doi!!!!!!!!!!!! Ba chiar foarte curând, în data de 8 Martie.



    
    Acestea sunt serialele pe care eu le urmăresc în prezent. La care dintre ele vă uitați și voi? Oh, și dacă aveți recomandări de seriale le aștept în comentarii. Până la următorul articol, mă găsiți pe Goodreads aici, pe Instagram @hoatadecarti și pe pagina de Facebook a blogului aici.
    Kisses! xx

Comentarii

  1. Mi-ai cerut recomandări de seriale, so here you are :)))
    1. Stranger Things (fun fact: în timp ce scriu asta îl urmăresc :))) E foarte bun pentru fanii paranormal)
    2. Supergirl (nu am cuvinte, e genial)
    3. I'm Poppy (chiar dacă a apărut doar un episod, e un serial foarte frumos imo)
    4. Switched at Birth (again, foarte frumos)
    5. Project Mc2 (foarte frumos, din nou)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mulțumesc mult ^.^
      în afară de Stranger Things, n-am prea auzit de nici unul, dar le-am notat pe toate. și ST e pe lista mea de ceva vreme, nu știu cum de n-am ajuns încă la el

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare