#leapșadeluni: Mid-Year Book Freakout Tag

Hello, dragilor! După cum v-am promis, am revenit cu un nou articol #leapșadeluni, de data aceasta cu un tag care practic însumează ce am reușit să fac din punct de vedere al cititului până la jumătatea anului. Întrebările le-am luat de la Ali (HardbackHoarder), videoclipul ei îl puteți găsi aici.

1. Cea mai bună carte pe care ai citit-o până acum
Deși e de fapt recitită, trebuie să menționez Mare Tranquillitatis de Katja Millay. Una din cărțile mele favorite pentru care am și un articol aici, dacă sunteți interesați să aflați mai multe.



2. Cea mai bună continuare a unei cărți pe care ai citit-o până acum
Fără nici o ezitare, Furia dimineții de Pierce Brown. Abia aștept să scriu recenzia seriei pe blog, ar trebui să apară vinerea asta. ^.^


3. Carte nou apărută pe care vrei s-o citești, dar la care n-ai ajuns încă
Ar fi două la care chiar sper să ajung cât de curând, pentru că nu mai pot de nerăbdare să le citesc.



























4. O carte care trebuie să se lanseze în cealaltă jumătate a anului și pe care o aștepți cu nerăbdare
Nu prea sunt eu la curent cu lansările, dar din câte știu trebuie să apară anul ăsta Dorothy Must Die de Danielle Paige, tot la Leda Edge și, cum a fost una din cărțile mele favorite, abia aștept s-o recitesc tradusă. ^.^


5. Cartea care te-a dezamăgit cel mai mult
Bela Bartok contra celui de-al Treilea Reich de Kjell Espmark. M-am așteptat la mult mai multe de la cartea asta și n-am rămas cu absolut nimic după ce-am citit-o.


6. Cartea care te-a surprins cel mai mult
Beneath the Surface de Rebecca Langham, fiind un sci-fi pe care chiar l-am adorat, deși nu mă consideram mare fană la momentul respectiv.


7. Nou autor favorit (debut sau pe care nu l-ai mai citit înainte)
Dostoievski, de la care am început, desigur, cu ultima și cea mai voluminoasă operă a sa, Frații Karamazov, și cu siguranță voi continua și cu restul.


8. Noua ta dragoste ficțională
Mbine, termenul de ”fictional crush” nu se traduce tocmai așa, dar înțelegeți voi. Sincer, singurul care-mi vine în minte când mă gândesc la întrebarea asta e Cal, din Cuvinte în albastru intens. Plângeți cu mine!

9. Noul caracter favorit
Sevro din Furia dimineții, care până la ultima carte mă scotea atât de mult din sărite. Și la începutul cărții tot la fel, dar pe parcurs s-a schimbat extrem de mult și a reușit să-mi ajungă la suflet, având în vedere lucrurile prin care a trecut.

10. O carte care te-a făcut să plângi
The Stereotypical Freaks de Howard Shapiro, o bandă desenată care tratează probleme foarte serioase îndreptate asupra unor tineri de liceu. Despre majoritatea cărților din leapșă am vorbit în wrap-up-uri, chiar dacă nu au recenzii separate, așa că dacă vreți să știți mai multe căutați-le pe acelea.


11. O carte care te-a făcut fericit/ă
Wild Nights; Heart wisdom from five women poets care este, așa cum îi spune și numele, o antologie de poezii de la diferite scriitoare din diferite perioade de timp. Nu numai cartea în general m-a făcut fericită, ci în special că în ea am regăsit și poezii de la Edna St. Vincent Millay, autoare pe care am întâlnit-o și pe parcursul a Mare Tranquillitatis.


12. Cea mai frumoasă carte pe care ai cumpărat-o/primit-o până acum
Cuvinte în albastru intens, pe care am câștigat-o la un concurs pe canalul Irinei (IrinaCitește) și pentru care am și o recenzie aici, dacă sunteți curioși să aruncați o privire.


13. Ce cărți trebuie să citești până la finalul anului?
Cum am mai menționat, am făcut un articol cu rezoluții pe 2018 și cam tot ce-am menționat acolo trebuie să citesc, plus chestiuțe pentru bac. Îl găsiți aici.

14. Membrul favorit al comunității de carte (booktube, blog, bookstagram)
În ceea ce privește booktube-ul, Irina de la Irina Citește rămâne întotdeauna one of my faves. De curând am descoperit și canalul Adelinei de la Bibliomaniac, pe care îl ador. ^.^
Blogul meu favorit va rămâne al Cristinei, cristinaboncea.com, scrie pe stilul meu și recenziile sunt scurte și la obiect.
Bookstagram-ul preferat este al Dumitriței, de la @worldofbooksweb, ale cărei insta-story-uri le urmăream cu sfințenie acum ceva vreme, când încă posta.

Și cam asta a fost și cu tag-ul meu. Cât despre cui i-l dau mai departe, mi-ar plăcea tare mult să văd ce răspunsuri au Irina, Adelina și Cristina, că tot le-am menționat. Și poate și Dumitrița, după ce termină cu examenele, căreia deja i-am mai dat un tag care să-i ocupe timpul, upsi.
Până data viitoare, pe mine mă găsiți pe Facebook, Goodreads și Instagram (@hoatadecarti). Stay tuned, curând voi organiza un readathon. ^.^
Kisses!

Comentarii

  1. You are so sweet! <3 Mulțumesc tare mult!
    Cu mult drag, Dumitrița
    P.S.: acum m-am apucat să scriu tagul :))

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare