#leapșadeluni: ”Cum citesc” Book Tag





1. Cum găsești cărți noi de citit?
Aș putea spune că cel mai ușor prin recomandări, atât din mediul online cât și de la prieteni, din moment ce sunt constant acolo. Dar citesc și ce-mi vine la mână și îmi atrage atenția, spre exemplu mă plimb printre rafturile bibliotecii și găsesc o carte interesantă - o iau și o citesc.

2. Cum ai început să citești?
Sincer, din plictiseală. Când eram mai mică, îmi citeau ai mei, dar cu timpul responsabilități au apărut și n-au mai avut timp de mine, așa c-am vrut să învăț să citesc. Cu mama prin casă, ea pe la treburi și eu cu benzile desenate ”Scooby Doo” în mână. Așa am început să citesc. ^.^

3. Cum s-a schimbat gustul tău literar pe măsură ce ai crescut?
Sunt sigură că gustul meu literar e încă în dezvoltare, nu s-a format complet, dar în ultimii câțiva ani am observat că tind spre lecturi mai serioase, mai mulți clasici, cărți care să îmi dea de gândit. Mai citesc și lecturi ușoare sau ”guilty reads”, dar nu le găsesc atât de bune pe cât o făceam odată. Ba chiar mai mult, mă simt mai bine citind ceva mai greuț decât atunci când am lecturi ușoare.

4. Cât de des cumperi cărți?
Nu atât de des, ba chiar deloc. Doar când văd o carte care știu sigur că-mi va plăcea sau când dau de minunate anticariate, cum ar fi Antic ExLibris, despre care am scris și un articol pe care îl găsiți aici, dacă sunteți interesați.

5. Cum ai ajuns să faci blogging( /booktubing /instagramming)?
Pe 16 mai 2018 s-au împlinit doi ani de când am deschis pentru prima oară un blog. Da, știu, nu se vede, asta pentru că am schimbat platformele, paginile, totul, fiind nehotărâtă asupra... numelui. Oricum, deja vizionam booktuberi când am început și citeam și ceva bloguri, dar niciodată nu am avut ocazia, să zic așa, de a-mi exprima propriile opinii atât de larg pe cât aș fi vrut. Așa că mi-am luat inima-n dinți și am creat ocazia perfectă. ^.^

6. Cum reacționezi când nu-ți place finalul unei cărți?
Nu cred că mi s-a întâmplat atât de des să nu-mi placă finalul, dar de obicei sunt frustrată, că na, sunt și eu om. Dacă e, să zicem, finalul final (asta sună foarte prost), gen finalul unei serii întregi sau al unei cărți fără continuare, îl rescriu într-un caiețel în varianta mea, pentru... satisfacție personală, aș putea spune. 🤣

7. Cât de des trișezi și arunci privirea la finalul cărții ca să vezi dacă se termină cu final fericit?
Nu cred c-am făcut asta vreodată. Nu e genul de lucru pe care l-aș face. Să știu deja finalul cărții e un turn-off (în cazul unei cărți pe care nu am mai citit-o înainte, bineînțeles), mă face să nu mai pot citi în continuare, chiar dacă nu știu cum s-a ajuns la el.

8. Cui dai leapșa mai departe?
Ca să mai schimb puțin micuța listă de la finalul fiecărui articol de acest gen, voi da leapșa mai departe lui @coffeensundaisy și @listen.to.my.scream de pe Instagram, my two book sisters. ^.^


Dacă vreți să faceți tag-ul mai departe, sunteți bineveniți, cu condiția să-mi menționați și blogul. ^.^
De asemenea, puteți lăsa link de la articolele voastre în comentarii, să le citesc și eu. Sunt curioasă de răspunsuri.
Până la următorul articol, mergeți și spionați-mă pe Goodreads și Facebook și dați-mi mesaj pe Instagram.
Kisses! xx

Comentarii

Postări populare