#classicsathon: de citit

M-am decis de ceva vreme, deși nu am prea anunțat pe nicăieri, să iau parte la #classicsathon, un maraton de citit pe întreaga durată a lunii august. Puțin mai târziu decât de obicei, vin și eu cu o listă de cărți pe care aș vrea să le citesc.




Maratonul este organizat de Lucy Powrie (LucyTheReader) și singura provocare e să citești măcar o carte clasică pe parcursul lunii august. Pentru că mi s-a părut o idee extraordinară și chiar trebuia să-mi găsesc voința să parcurg niște cărți clasice vara asta, am încercat să-mi alcătuiesc o listă nu prea lungă și destul de ușor de completat:
  • Roșu și negru de Stendhal, o carte pe care o am de mult în bibliotecă și la care încă nu am ajuns, dar care face parte și din lista de lecturi școlară pentru anul viitor
  • Anna Karenina de Leo Tolstoi, care are cam aceeași poveste ca și prima carte din listă
  • Dracula de Bram Stoker, o carte clasică care-mi face cu ochiul de foarte multă vreme și de care încă nu m-am atins
  • Carmilla de Joseph Sheridan Le Fanu, o nuvelă gotică de care am aflat la recomandarea lui Lucy și care e oarecum predecesoare chiar și romanului Dracula în ceea ce privește tema vampirilor
  • Pisica neagră de Edgar Allan Poe, altă nuvelă, și ea pe lista de lecturi pentru școală, dar pe care oricum îmi doream să o citesc.

Dintre cărți, am început deja Roșu și negru și Carmilla, dar nu aș putea să-mi dau cu părerea despre ele în vreun fel, din moment ce nu am apucat să citesc cine știe ce.


Cum vi se pare inițiativa lui Lucy? Aveți de gând să participați și voi în maraton, acum că ați aflat de el? Dacă nu, recomandați-mi mai jos una din cărțile voastre clasice favorite, nu am niciodată destule cărți în lista de citit! ^.^
Până la următorul articol, pe mine mă găsiți pe Goodreads, Facebook și Instagram.
Kisses! xx


Comentarii

Postări populare