#leapșadeluni: Cărți pe care (probabil) nu le voi citi niciodată

Tag-ul de astăzi este mai scurtuț, probabil și din cauza lipsei mele de timp din ultima vreme. Oricum, l-am găsit pe canalul de youtube RoyaEveReads și sper să vi se pară interesant!




1. O carte foarte populară față de care nu ai nici un interes să o citești
Orice carte de Sandra Brown, Nora Roberts și-așa mai departe. Pur și simplu nu mă atrag pe moment și nu am de gând să-mi pierd timpul cu ele.

2. O serie de cărți pe care nu o vei începe / nu o vei termina
Nu voi începe seria Fluturi de Irina Binder. O serie foarte populară din ce-am văzut, dar care pe mine nu mă atrage sub nici o formă.

3. O carte clasică ce nu te atrage deloc
Sincer și fără menajamente, Moromeții de Marin Preda. Niciodată nu mi-a plăcut Preda și, deși n-am citit nimic din Moromeții până acum, tind să cred că va fi aceeași situație și cu cartea asta.

4. Un gen de cărți din care nu citești niciodată
Nu pot spune că niciodată, dar cel mai puțin citit gen în cazul meu este cel al cărților de dezvoltare personală.

5. O carte din biblioteca ta pe care cel mai probabil nu o vei citi vreodată
Nu-mi place să afirm că nu voi citi vreodată o carte din biblioteca mea, dar da, am câteva cărți ale lui Marin Preda la care sigur nu voi ajunge prea curând. Ups.


Gata și cu tag-ul pe ziua de azi. Mult mai micuț față de cele de până acum, dar destul de interesant, în opinia mea. Dau leapșa mai departe oricui dorește să o preia, cu condiția să îmi menționeze blogul. ^.^
Până la următorul articol, pe mine mă găsiți pe Goodreads, Facebook și Instagram.
Kisses!

Comentarii

Postări populare