#leapșadeluni: Summer Lovin' Book Tag

Hello, guys! Astăzi revin pe blog cu o leapșa scurtă și drăguță pe care am găsit-o pe canalul lui Ali de la HardbackHoarder (videoclipul ei aici). Nu știu dacă există deja varianta ei în română, așa c-o s-o adaptez după propria mea viziune de traducător wanna-be. 


1. Început de vară: o carte care începe cu o propoziție captivantă
Borgia de Michel Zevaco. Bine, poate că nu tuturor li se pare captivantă, dar unei iubitoare de ficțiune istorică și tristețe ca mine... *wink wink*


2. Prea cald să ieși afară: o carte pentru o zi petrecută în casă
Fata cu portocale de Jostein Gaarder, pentru că se citește foarte repede și, deși micuță, vine la pachet cu multe lecții de viață.


3. Excursie de vară: o carte pe care ai lua-o cu tine pentru drum
Probabil multe din cărțile pe care încă le mai am de citit, dar ca să dau așa un hint, să zicem că seria Harry Potter.

4. Ceai cu gheață: o carte a cărei acțiune să se desfășoare undeva unde e frig
Pecetea morții de Veronica Roth, în care o parte din acțiune se desfășoară pe Thuvhe, o planetă înghețată, aș putea spune.


5. Arsură solară: o carte care ți-a displăcut din ce ai citit până acum anul acesta.
Nu cred că mai e ceva nou pentru nimeni că mi-a displăcut total Bela Bartok contra celui de-Al Treilea Reich de Kjell Espmark. N-am găsit absolut nimic la cartea asta. Poate doar nu a fost pentru mine, dar nu mi-a plăcut deloc.


6. Carte gălăgioasă: recomandă una din cărțile tale favorite.
Una din cărțile mele favorite despre care n-am mai vorbit pe-aici de mult este Jane Eyre de Charlotte Bronte. Un clasic care trebuie neapărat citit, fiind o oglindă a societății victoriene și a modului în care erau văzute femeile în epoca respectivă.





Cam asta a fost și cu leapșa pe luna asta. Nu prea știu cui să o dau mai departe, așa că, fiind scurtă și drăguță, puteți să o faceți toți (cei care vreți, desigur), fie pe blogurile personale, fie în comentarii. ^.^
Până data viitoare, pe mine mă găsiți pe Goodreads, Facebook și Instagram.
Kisses! xx

Comentarii

Postări populare