wrap-up aprilie-mai-iunie

Pentru că teze și teste și ascultări și tot felul de lucruri de genul ăsta, în ultimele luni n-am citit foarte mult, fapt pentru care am cam rămas în urmă cu provocarea pe care mi-am setat-o pe Goodreads de a citi 50 de cărți. Totuși, acum că dispun de atât timp liber, încerc să remediez ușor-ușor problema. ^.^


⇐ wrap-up

Una dintre cărțile pe care am reușit să le citesc a fost Wild Nights: Heart Wisdom from Five Women Poets care este, după cum îi spune și numele, o antologie de poezii de la cinci poete din perioade diferite de timp. Așa cum se întâmplă cu cărțile de genul, nu mi-a plăcut fiecare poem, dar m-a bucurat foarte mult faptul că, deși nu mă așteptam, am găsit în ea poeme de Edna St. Vincent Millay, autoare menționată și în cartea mea favorită, Mare Tranquillitatis. Oricum, i-am dat 4/5 steluțe, iar dacă vreți să aflați mai multe am scris pe Goodreads o mini-recenzie în engleză, pe care v-o las aici.


Următoarea carte citită a fost tot una căreia i-am dat 4/5 steluțe, și anume Cuvinte în albastru intens de Cath Crowley. Ca să nu mă mai lungesc, i-am făcut oricum o recenzie pe care o puteți găsi aici.


Următoarea este Furia dimineții, partea a treia din seria Furia roșie de Pierce Brown. După cum probabil ați ghicit, i-am dat 5/5 steluțe și am scris chiar și o recenzie întregii serii, pe care o găsiți aici.


Următoarea carte citită a fost Bela Bartok contra celui de-al Treilea Reich de Kjell Espmark, care nu mi-a plăcut absolut deloc. I-am dat 1/5 steluțe și, față de așteptările nu tocmai ridicate, dar existente, pe care le aveam de la ea, mi s-a părut o pierdere de timp, simpla aberație a personajului principal în mintea lui adunată în câteva pagini.


Ultima carte citită în acest interval a fost Pecetea morții de Veronica Roth. Mi s-a părut o carte interesantă, ușor de citit, totuși tipică oarecum genului young adult. Mi-a plăcut, i-am dat 3.5/5 steluțe, nu mi s-a părut destul de bună să o rotunjesc la 4 (nu că ar fi fost ceva în neregulă cu cartea, strict gusturile mele). Oricum, sunt curioasă să citesc și volumul doi.


⇒ ce citesc în prezent

  • Oase plângând de Nichita Stănescu, pe care sunt foarte aproape de a o termina
  • Harry Potter și Piatra Filozofală de J,K, Rowling, pe care o ador și abia aștept să continui cu seria

 cărți la care renunț

M-am oprit din a mai citi Neînfricații de Mark Felton, doar pentru că am simțit la timpul respectiv că nu e ceea ce-mi doresc să citesc. Oricum, o carte non-fictivă foarte interesantă despre cum își tratau japonezii prizonierii de război, pe care poate o voi reîncerca altă dată.

Cam asta și cu ultimele trei luni în materie de citit. 
Care a fost cartea voastră favorită în ultima perioadă? Recomandați-o în comentarii.
Până la următorul articol, pe mine mă găsiți pe Goodreads, Facebook, dar și pe Instagram,
Kisses! xx

Comentarii

Postări populare