wrap-up iulie 2018

Față de lunile trecute, am reușit să citesc în iulie... 8 cărți. Majoritatea volume de poezii, într-adevăr, dar eu una sunt foarte mulțumită de mine în ceea ce privește progresul meu de luna asta.



wrap-up

Prima carte pe care am citit-o a fost Harry Potter și Piatra Filozofală de J.K. Rowling. Nu știu ce-am așteptat atât să o citesc, dar am adorat-o și i-am dat 5/5 steluțe pe Goodreads.


Următoarea ”carte” citită a fost Metamorfoza de Kafka, o nuvelă care m-a impresionat și căreia i-am făcut și o recenzie pe care o puteți găsi aici. I-am dat mai mult 3.75/5 steluțe decât 4, dar chiar mi-a plăcut, având în vedere că i-am scris recenzia imediat ce am terminat-o.


Următoarea carte pe care am terminat-o și pe care o citeam de ceva vreme a fost Oase plângând, volum de poezii al Nichitei Stănescu. Cine mi-a mai citit articolele știe că Stănescu este unul din poeții mei favoriți, motiv pentru care am zăbovit atât asupra cărții, nevrând să se termine. Oricum, mi-a plăcut, dar, ca în cazul oricărui volum de poezii, unele poeme nu m-au impresionat atât de mult. Motiv pentru care i-am dat 4.5/5 steluțe.


M-am întors apoi în universul Harry Potter, cu Harry Potter și Camera Secretelor. Nu cred că e o surpriză că i-am dat 5/5 steluțe și că abia aștept să continui cu seria.


Apoi am citit, unul după altul, cele două volume de poezie ale Amandei Lovelace, The Princess Saves Herself in This One și The Witch Doesn't Burn in This One. Le-am dat 3/3 steluțe fiecăruia. Din nou, ca în cazul oricărui volum de poezii, unele mi-au plăcut, altele nu. În cazul în care vreți să le citiți, se citesc ușor și nu necesită cine știe ce concentrare. Oricum, trigger warning pentru asalt sexual și lucruri de tipul ăsta.

picture taken from pulsd.com

Următoarea carte citită a fost Ferma animalelor de George Orwell. I-am dat 4/5 steluțe, ceea ce înseamnă că mi-a plăcut, dar nu am adorat-o. O satiră adusă comunismului care mi-a adus aminte oarecum de Maus, de Art Spiegelman. Recomand!



Ultima carte pe care am reușit să o termin în luna iulie a fost Milk and honey de Rupi Kaur, încă o dată un volum de poezii. Sincer, nu m-a impresionat mai deloc, motiv pentru care i-am și dar 2.5/5 steluțe. Sper ca cei cărora le-a plăcut cartea să nu mi-o ia în nume de rău. Majoritatea poemelor le văzusem deja pe tumblr și da, sunt drăguțe, dar cartea ca un tot unitar nu mi s-a părut cine știe ce. Oricum, sunt foarte ușor de citit dacă vreți să le încercați.



Și cam atât și cu wrap-up-ul lunii iulie. Am decis să-ncerc să schimb oarecum modul în care fac aceste articole, din moment ce am început să fac din ce în ce mai multe update-uri cu ce citesc pe Instagram și... Da, nu cred că mai am nevoie de atât de multe secțiuni într-un singur articol.
Ei bine, cred per total că luna mea a fost destul de productivă în ceea ce privește cititul, cu toate că nu am ajuns la zi cu reading challenge-ul de pe Goodreads. Voi ce ați mai citit luna asta? Care a fost cartea voastră favorită?
Până la următorul articol, pe mine mă găsiți pe Goodreads și Facebook. În special pe Instagram, totuși, unde puteți găsi și pozele drăguțe (zic eu) din acest articol și care n-au fost menționate ca fiind luate de altundeva (bineînțeles, minus coperțile, care e clar că nu-s de la mine).
Kisses!

Comentarii

  1. Nici eu nu am fost impresionată de Milk and Honey. Unele au fost drăguțe, dar majoritatea sunt genul de chestii pe care le scrii pe poze cu floricele și cești de cafea.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare