#leapșadeluni: Pray For The Wicked Book Tag

Deși nu sunt sigură câți oameni am să captez cu această leapșă, am decis să o fac oricum, din moment ce mi-a plăcut albumul atât de mult. Pray For The Wicked este noul album scos de trupa Panic! at The Disco, a cărei mare fană n-am fost până acum. Am descoperit tag-ul și albumul totodată pe canalul lui Ali (HardbackHoarder - de unde voi și traduce întrebările) și-am zis hei, de ce să n-ascult melodiile întregi? O săptămână mai târziu, am ascultat albumul on repeat fără exagerare.

Fiind și în perioada vieții asupra căreia se concentrează albumul, cred că este într-adevăr un motiv important pentru care m-a prins atât de mult. Oricum, melodiile sunt despre viață și dezvoltare și perioade confuze și așa mai departe, majoritatea descriind foarte bine adolescența târzie. Vă recomand să le-ascultați, sper să vă placă, eu, din nou, le-am adorat. ^.^


1.(F*** A)Silver Lining - o carte care nu te așteptai să-ți placă, dar pe care ai adorat-o / o carte nu tocmai bună care a avut ceva ce te-a făcut să continui să o citești
Nu mă așteptam deloc să-mi placă seria Furia roșie, cel puțin nu atât de mult. Deși nu mare fană a sci-fi-ului, am adorat-o!

2. (Say Amen) Saturday Night - o carte care abia așteptai să se termine sau o carte pe care ai fi putut să stai treaz toată sâmbătă noaptea ca să o citești
Am putut să stau trează toată noaptea, ba chiar mai multe nopți la rând, ca să citesc Frații Karamazov de Dostoievski. N-am regretat atunci, nu regret acum.

3. Hey Look Ma I Made It - o carte care te-a făcut să te simți mândru că ai terminat-o
Moarte subită de J.K. Rowling. Da, da, abia acum citesc Harry Potter și îl iubesc din toată inima, dar lecturarea lui J.K. a început la mine cu romanul ei de adulți și, chiar dacă multe puncte de vedere ale poveștii mi-au plăcut, când ajungeam la cele care mă plictiseau peste măsură mai-mai că nu puteam să citesc în continuare și-mi venea să las cartea jos de fiecare dată.

4. High Hopes - o carte pentru care ai avut mari speranțe, dar care te-a dezamăgit
Portretul lui Dorian Gray de Oscar Wilde. I-am dat 3/5 steluțe pe Goodreads, dar nu a atins deloc așteptările mele. Ups.

5. Roaring 20s - o carte care te face să fii nostalgic/ă
Seria Oksa Pollock de Anne Plichota și Cendrine Wolf. Mai precis, primele trei volume, că doar pe acelea le-am citit. Ups x2.

6. Dancing's Not A Crime - o carte pe care comunitatea (booktube, bookblogging, bookstagram) te face să simți că e o crimă să o iubești/o urăști
Sincer, seria After de Anna Todd, pe care nu că o urăsc neapărat, e ok, dar pentru mine nu e nimic atât de special și nu vreau s-o citesc/recitesc vreodată. A rămas la stadiul de fanfiction pe Wattpad.

7. One of The Drunks - o carte cu care ”te-ai îmbătat”, care te-a lăsat neputincios să mai citești altă carte după ea
Una dintre cărțile care-mi vine acum în minte este Toată lumina pe care nu o putem vedea de Anthony Doerr. Ah, genială ficțiune istorică.

8. The Overpass - o carte cu un subiect dificil/sensibil
Tot așa, o carte care-mi vine pe moment este Lost riders de Elizabeth Laird, o carte pentru copii care are ca subiect sclavia, personajele puse în postura de sclavi fiind la vârste foarte fragede. Pe lângă sclavie există aici sărăcie, moarte, foamete, speranța la mai bine care de fapt ajunge să fie mai rău și tot așa. Nu știu dacă s-a tradus și la noi, dar e oricum ușor de citit și în engleză dacă puteți să faceți rost de ea.

9. King of The Clouds - cartea care te face întotdeauna să te simți bine când ești cu moralul scăzut
Am menționat-o de atâtea ori, dar Mare Tranquillitatis de Katja Millay, cartea mea favorită. Poartă mesajul acela de ”poți trece peste orice” atât de bine.

10. Old Fashioned - cartea ta favorită publicată înainte de anul 2000
Una dintre multele pe care le-aș fi putut alege este Dactilografa de noapte de Nora Iuga, un volum de poezii publicat pentru prima oară în 1996. Pe lângă că-mi plac foarte mult poeziile în sine, am și multe amintiri frumoase legate de volum și de procurarea acestuia. ^.^

11. Dying in LA - o carte pe care o iubești, care este mai puțin cunoscută
Străinul misterios de Mark Twain. Nu e tocmai o carte, ci o nuvelă, pe care eu am citit-o într-o ediție foarte veche. E cam ciudățică și-ți dă fiori, despre niște copii dintr-un sat care ajung să se împrietenească cu Satan și trec prin multe lucruri ciudate. Și nu, deși autorul e cunoscut pentru cărțile lui pentru copii, nu o consider pe aceasta ca fiind una dintre ele.

Asta a fost și cu tag-ul de astăzi. Sper că v-a plăcut, chiar dacă nu știați de trupă, și sper că v-au plăcut și cântecele celor care, poate, le-ați ascultat. Nu știu tocmai cui să dau acest tag mai departe, așa că orice fan P!ATD care vede postarea și vrea să-l facă e liber, atât timp cât îmi menționează blogul.
Până la următorul articol, pe mine mă găsiți pe Facebook, Goodreads și Instagram, unde am început să postez din ce în ce mai des tot felul de poze și update-uri de la maratoane de citit. Dați-mi un mesaj, hai să vorbim despre cărți și nu numai! ^.^
Kisses! xx

Comentarii

Postări populare